Så fukkin mkt bättre

Jo men vips så blev det vår och alla snö smälte. Bara grus kvar.
Försökte åka inlines i helgen, men hamnade i återvändsgränder två gånger. Wtf sopa cykelvägarna.
Redovisade PA:t och lämnade in allt. Så jälla fett.
Drog på mycket lyckad studentskiva i Stockholm med Hankie. Det finns grymt folk.
Trefaldigt slumpmässig turdag i söndags.
 
Hade f.ö. en översocial helg. Åkte till Heron för att fira Toves 19 år (ammagad vi är så gamla). Åt kycklingburrito och såg Warm Bodies på bio. Först rädd, för att sedan gapskratta. Mina känslor blev så splittrade av den filmen. Kom fram till att jag vill se den igen, bäst.
Klara och jag racade till Sara för att gulla med tre kattungar. Ingen vidare beskrivning behövs.
Plugghäng med Erika. Cykla till Kråkberget för att missa att se zepperlinaren. Skriva klart religionen, hi-five (v + v + tumme).
 
OMG har ni sett?! Agnes ska vara med i "Så mycket bättre" i höst. Ser fram emot partydängorna. Programmet får här med min tillåtelse att byta namn till "Så fukkin mkt bättre".
 
Kram
Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback