Busonsdag

"Vad har du för PA?" är den mest frekvent frågade frågan bland treorna just nu. Känns lagom busigt att svara "Död ved". Gillar reaktionen.
Hanna och jag gick mot skåpen, kryssade oss fram bland massor av ettor. Vet inte vad vi snackade om men Hanna började iallafall skälla ut mig, på skämt alltså. Handlade nåt om att jag var tvungen att göra som vi bestämt med PA:t, att jag skulle läsa massa etc. Men stackars ettorna fattade ju inte att vi skämtade! Så de gav mig skrämda blickar när vi passerade förbi. Det såg så sjukt roligt ut så jag kunde inte låta bli att börja garva. Så där gick vi, två treor, den ena fly förbannad och den andra som viker sig dubbel av skrattsalvorna. Gillar oss.

Kom idag fram till att det va busonsdag. Låt det vara så.

Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Asså frida.. du behöver fan inte lägga upp våra bråk på bloggen! Det finns liks en gräns, en gräns över vad som är privat och inte. Du har precis överskridit den! -.-'

Svar: Hahahahaha! asg
vaadrarn.blogg.se

2012-09-06 @ 18:18:29
URL: http://hannagson.blogspot.se/
Postat av: Hanna

Puss på dig! :*

2012-09-06 @ 18:18:41
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback