Jag vill ut

Sitter och funderar på vad som flyger runt i luften. Är det snö eller pollen? Hoppas på pollen.
Suttit och körkortsteoriiserat hela eftermiddagen, och jag njuter av det. Gjorde dessutom snyggaste fickparkeringen igår, helt på måfå.

Fredagseftermiddagshäng och Klara försökte åter och åter igen shoppa loss utan plånbok.
Var annars dryg och opepp hela dagen. Det är hemskt hur ett nationellt delprov i engelska kan förstöra en annars så fin dag. Vi fick ju inte ens välja vad vi ville skriva om. Fuck Skolverket. Proven som är till för att få jämlik bedömning över hela landet fyller dessutom inte sin funktion, så varför ska vi ens göra dem? Fuck Skolverket.

Kan inte bara någon ge mig mina betyg nu, fuck. Tre veckor kvar. Andas, sedan:
Siesta, flytt, skolavslutning, körkort, sommarjobb, Spanien. Åh, suck. Ge mig nu..


Tre veckor, sen glider jag.

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Sara

5 veckor kära du?

2012-05-05 @ 23:46:53
Postat av: Fridus

Neje. Läs klart, kära du. Tre veckor kvar till siesta osv.

2012-05-06 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback