Shout

Jo, men nu kan man faktiskt kalla det vår. Vårjacka och vårskor (som för övrigt tar in massa äckelpäckelvatten när vi spatserar över leråkern på väg till matsalen). Peppar till tusen!
Spotify tar över mitt liv. Facebookfri vecka i Spanien kan bli intressant.
Jag har slutat gilla T9. Jag börjar skriva "filar på gäst.." och mini skriver "filar så hårt". Kul.

Kamraterna från barndomen kommer alltid ha en makt över våra sinnen som någon senare knappas kan få. De känner vår barnsliga natur, som hur den än omformas senare aldrig kan utplånas, och de kan bedömma våra handlingar säkrare och dra slutsatser om våra rena motiv.      
Viktor Frankenstein

Plats 11 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
Walk Off The Earth. Skillat och fint


Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback