Köp biljetter här

Ge mig kalla sommarnätter som skulle kallats varma om det varit vinter
Ge mig brunrödbrända ansikten som flagar bort
Ge mig irriterande myggor som surrar i öronen just när man ska sova
Ge mig en sol som aldrig tycks gå ner, utan som bara vänder vid horisonten
Ge mig skillnaden mellan sommarvärmen och den kylade svalkan inne i mataffären
Ge mig smutsiga fotsulor och kottar som ligger exakt där man sätter fötterna
Ge mig fina svettfläckar i ryggslutet på ett grått linne.
Ge mig svett, snabbmat och sommarlov
Ge mig festival efter festival efter festval efter festival..

Överpepp på att boka festivalbiljetter. Överpepp är jobbigt i längden. Jobbigt att beskeden om sommarjobb kommer först i april/maj. Gaah!
Försöker överföra överpeppet på skolarbetet, funkar så där, underpepp. Körteori och vänstersvängar är roligare. Plötsligt kändes inte körkortet så långt bort.
Helgen blir najs. Träffa han den finaste, firreferre och övningskörning till G-town.
Jobbig slump att träninglägret liggen över påsken, precis när allt roligt händer. Fast det är i och för sig party i mitt huvud.

Plats 17 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)

Simpel humor:



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback