Då allt hände

Åkte kl 13 i lördags och hemma kl 10 i dag. För det är i Gnesta det händer.
Nyår spenderades hemma hos Askeljungarna, tillsammans med Ebba x2, Karolina, Magnus och många fler. Långbord, god mat, massa pladder, hattillverkning, fiskdräkt, marängkladd, Filipin, badstu, dansa loss, skåla pommac vid tolvslaget, slush, raketer, tranbärsjuice kl 4, mysigaste huset, täcke på täcke, pepparkaksmorgon, smällare, stora snöflingor och en hackspett. Trevligaste, roligaste och bästa nyårfirandet någonsin. Jag hade verkligen sjukt kul. Tack allihopa!

Första eftermiddagen på året låg jag och Sara i soffan och tittade på National Geografic, epic!

2011 - året då allt hände
Sloganen sammanfattar 2011 mycket bra. Känner mig så mycket äldre och mognare nu. Tror jag fattat grejen med livet. Det mesta har hänt. Men åh vad jag längtar till framtiden! Vill fylla 18, ta körkort, åka till Spanien och på skidresa, ta dykcert, njuta av (sista) sommarlovet. Suck.

En lista på årets 10 höjdpunkter (utan inbördes ordning):
1. Åkte slalom för första gången.
2. Peace & Love.
3. Dök med tuber för första gången.
4. Tjuvholmskvällar.
5. Blev kär (och inte laktosintolerant).
6. Skolavslutning i huset.
7. Alla nya vänner.
8. Flyttade.
9. Badade på julafton.
10. Nyårsfirandet.






Han heter Filipin!

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Ebba

Friiiidah!! Vi måste köra Filipin!! :O

Och tack, jag är kär i dig med!! :*

2012-01-11 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback