Röran som upprör

Coldplay på låg volym är häffanajs som pluggmusik. Just nu lyssnar jag inte på Coldplay.
På tal om ingenting så är jag världsbäst (enligt mig själv) på vägmärken.

Någon spelar mig ett spratt. I matsalen såg jag den lilla griffeltavleskylten från långt håll, som sa "Tonfisksallad" och glädjen sköljde över mig. Men NEEEJ! Skålen var näst intill tom. Fick skrapa ut det lilla, lilla som var kvar. Om jag skulle bara skulle få prata en enda dag i år, så skulle jag välja idag. Gick och frågade om de hade mer. JAA!! Det fanns alltså mer. Helt klart dagens höjdpunkt, om inte årets höjdpunkt hittills.
Kom på en fin slogan (tänk er en överdrivet mörk mansreklamsröst som säger det):
Tonfisk - lycka i den mest koncentrerade formen
Eller nej, den va inte så bra.

Den här, den är där emot bra.


Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Hanna

MOahahahha... jag tog all tonfiskröra.. som en symfoni för smaklökarna!

2012-01-11 @ 19:47:55
URL: http://hannagson.blogspot.com/
Postat av: Frida

MUMMA! Typ smaklöksorgasm! ;)

2012-01-12 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback