Ge mig blåmärket

Trodde jag skulle ha värsta blåmärket på foten idag. Blev stämplad med fotbollsskor på träningen igår. Snacka om besvikelsen imorse. Man kan bara ana en liten, liten brun fläck på foten. Konstigt, för det gör sjukt ont. För övrigt var det första uteträningen i år. Jag gillar att springa runt på fruset plastgräs, jaga boll och andas minusgrader.

Idag är det fredagen den trettonde och jag har inte haft ovanligt mycket otur. Det enda jag kan komma att tänka på är att min cykel hade valt att någon gång under dagen lägga sig ner.

Varför blir människor så arga på diverse elektroniska apparater när de inte fungerar som de vill att de ska göra? Tänk på hur ofta de fungerar. Stackars apparater som inte får någon uppskattning.


Stört rolig tjej

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback