Blått

Idag har (eller ska) jag åstadkommit mer än vad jag har gjort under hela jullovet. En sväng till stan, gratta och hänga med Karin och övningsköra. Ikväll ska jag träna. Slutsats: Jag har inte åstadkommit mycket alls under jullovet.

Ska skicka tillbaka min fina onepiece. Det har gått hål mellan benen, oops! Tur att jag får en ny.
Döpte en nyans av blå igår kväll. Facebookblå (tror ni vet hur den ser ut).
- Åh, vilken fin facebookblå tröja du har! Var har du köpt den?

Vill flytta nu. För jag vill inreda mitt rum. Jag vill ha en jordglob, en blå fåtölj (ej facebookblå), en cool väckarklocka och små random ramar med kort i (Tack Maja för bästa idén!).

Om du vill bli pepp!


Fototapet ftw! Hoppas det blir snyggt. För jag vill sova under ytan.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback