'til I say so

Slutade halv två. Var hemma klockan fyra. Då frågar man sig hur kan det komma sig. Det är resultatet av en tajt matteplanering. Tack Matte D. Dessa två och en halv timme innehöll ganska mycket som inte alls har med matte att göra, bl.a. kladdkakesucktande, ett rån, bananätning med sked, prisande av mörk choklad och en intressant och spontan bussdiskussion om det nya betygssystemet.

250 poäng. Ja, jag känner mig rik, ty de flesta endast har 200 poäng valbarhet kvar, LML. Men vad ska man välja? Matte E (50p) är spikad. Spanska steg 5 (100p)? Om du frågat mig för en vecka sen skulle jag absolut sagt nej. Men helt plötsligt är spanskan kul igen (tror roligheten skiftar med mitt humör). I trean kommer jag vara glad hela tiden, så spanskan kommer alltså vara kul. Dessutom är det ingen ny grammatik alls. Så spanska blire!

Men 100 poäng tvekan återstår. Kemi breddning, Idrott och hälsa B eller Psykologi A och B? Vi som överlever får se (a.k.a den som lever får se).


För att Gromer släpper sin platta på fredag!!! Lever för.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback