Femsexåtta

När jag får ett sms som börjar med "Hej!" kan jag inte låta bli att tycka det är gulligt. Hälsningsfraser borde användas mer.
Skolböcker som väger mer än en liten tax borde förbjudas, typ svenskaböckerna. För att flytta dom behövs en lyftkran och en lastbil.
Jag vill träna men min fucking fot gör ont. Så jag ligger, sitter och går runt i en lägenhet.
Funderar på vilken festival jag ska åka på. P&L är precis när vi ska fira mamma, så blir nog ingen fred och kärlek i år. Men som tur är finns det massa andra festivaler. Urban Cone, Albin Gromer och Den Svenska Björnstammen skulle vara kul att se. I så fall blir det Siesta.
Fem kvar till sportlov. Sex kvar till Fridadag. Åtta kvar till arton.

Osammanhängande svammel är jag ofantligt bra på att pula ihop.



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback