Fallskärm

Någon måste ha svurit en förbannelse över mig. Näst intill varje gång jag är på damrummet är toalettpappret slut, och jag måste byta rulle. Detta händer inte bara hemma, utan även i skolan och på andra offentliga toaletter. Känner att jag gör samhället en stor tjänst.

Körde risktvåan igår. Fett kul. Snurrade några varv. Vad ni än gör, skaffa aldrig en bil med bakhjulsdrift.
Kvällen förbrukades hemma hos Elena tillsammans med Maya. Mys, fejkcollege och "Crazy, Stupid, Love" (som för övrigt var sjukt bra). Inte så förutsägbar som sådana filmer brukar vara.

Går på stan med Elena. Blir bortskämd av päronen och får nya svarta jeans.
Äter mörk, mörk choklad. Integraschon, vettu!
Gentlemannen är i söder och tävlar. Heja! Eller så kan du bara komma hem.

Mello ikväll! Ulrik Munther till final, kan man nästan lova.
Kramar min spanskabok och hoppas på det bästa.


I am a volcano


Timbuktu, Oskar Linnros och Albin Gromer. Kan ju inte bli bättre. Fallskärm.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback