Euphoria

Om ni undrar var jag är så är det på Melodifestivalens sida jag hänger. FÖR IMORGON SMÄLLER DET! Jag gillar Melodifestivalen mycket, mycket. Mello med Jawwe kan ju inte bli bättre.

Dessa är med och tävlar:
1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"
2. Abalone Dots – "På väg"
3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..."
4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance"
5. Dead by April – "Mystery"
6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper"
7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"
8. Loreen – "Euphoria"

Håller såklart på Loreen, hon är bäst. Förhandlyssningen bådar gott. Vad gör egentligen Sean Banan och Torsten Flinck i startfältet? Alla mina hjärnceller undrar.

Frida tipsar
Loreen och Afro-Dite till final. Sean Banan och The Moniker till andra chansen.


I förhand.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback