Allt fint

Blivit firad som bara den! Sportlovet inleddes med överraskningsfirande med Maya och Elena. Snacka om att jag blev lurad. Fick finaste fotoboken och godaste apelsintårtan. JAG ÄLSKAR ER! Somnade halv 10 i soffan, så sjukt social.
Traskade upp på Kråkberget (och inte Klockberget) på lördagseftermiddagen. Lekte pyroman och grillade bananer med choklad i under pågående snöstorm. Nio tappra själar trotsar vintern. Sedan tacostillverkning och mello. Ranelid upprör. Mycket babbel, prat och tjattrande. JAG ÄLSKAR ER!
Upp och hoppa! Iväg mot okänd destination med familjen och respektive kärlekande. Hamnade i Norrköping på Visualiseringscenter C. Diverse häffa prylar och mini-cosmonova i 3D, oslagbart häftigt! Middag på O'Learys och presentöppning. Och lite tårta på det. Ingen kan stoppa mig när jag bara rullar fram.. Men, JAG ÄLSKAR ER!


Och på tal om solsemester.. OMGWTFLOL jag dör!

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback