Hemma bäst

Mitt fina långa blogginlägg jag skrev igår är puts väck. Tur att jag har så bra minne. "Let's do a rewrite" som engelskaläraren skulle sagt.

Hade sjukt kul på träningslägret. Tror aldrig jag skrattat så mycket på så kort tid. Älskar mina flickor! Lägret innehöll bland annat inspark för de nya, låtskrivande, biltvättning, träning (förstås), livshistorier, "Bjööörkis", snyggaste lagtröjorna, GH-dans och ägg, ägg och åter ägg. Om jag fått en krona varje gång någon nämnde ägg skulle jag vara miljonär nu.
Fick en ovanlig start på lägret. Försov mig en och en halv timma. Har aldrig försovit mig mer än 20 min. Det var tänkt att jag skulle vakna av väckarklockan kl 07.30 , men vaknade istället kl 09.04. Vi hade samling kl 09.00. En erfarenhet rikare. Men jag var iallafall utvilad.

Vi tog en tupplur mellan träningarna. Har aldrig någonsin sovit så gott. I en våningssäng, så nära taket det går, på mage (jag sover aldrig på mage), med Melissa Horn i piggen på alldeles för hög volym. Oslagbart.

Ut ur bussen och iväg till Systrarna Solbrillor på 18-årsmiddag. Mysigt och fett god mat. Tack hörrni!

Så nu har jag påsklov. Tänker slöa, plugga och bara vara hemma.

Märkte att p&l-nedräkningen tickar på till höger. Suck. Säg siesta, så blir jag pepp.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback