Klockan är 21.24

Kul lördagkväll och natt med vännerna. Degade halva söndagen med Nyströmarna och Klara. Jag och Sandra lagade värsta goda makaroninudelsalladen. Upp på berget och mot Ica, där vi köpte tre glassar. OMG. Magnum Infinity Choklad, smaklöksorgasm! Ingen annan glass är värd att äta längre. Träflotte, ROFL (seriöst). Så mycket som jag pratat idag har jag nog aldrig gjort förut. Tog ut alla ord för nästa vecka i förskott. Tysta veckan, eller nej..

Hänger hos Klara nu, men borde gå hem och sova. Men nej, jag är lat och försoffad.

Lekt nya leken "Klockan är.." med Tjorven. Häffa!

ICUP, säg bokstäverna i följd på engelska. Hihi.

Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Tjorvis

smaklöksorgasm... Mmmm(arabou)! Jag vill ha kakor :(

2012-05-01 @ 13:20:14
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback