Ett till fem och så va det höst

Gillar att skicka mail till kundtjänsten på Tele2. De ger så bra svar. De borde vinna något slags pris, typ en låda med nyttopriser.
Den 27 april kommer nog bli en bra dag. Navid Modiri släppen sin nya singel och jag är sjukt nyfiken. Gått och blivit musiknörd.
Nu är Spanienresan checkad, dubbelkollad och godkänd. Ibland är det jobbigt att leva i en familjedemokrati. Så dags att boka tickets imorgon!!
Om du ska köpa någonting på internet, gå först in på pricerunner och kolla var du kan få det billigast. Det lönar sig i längden.
Det är inte ofta man hittar en ful mobil. Det är näst intill omöjligt. Men, till min stora fasa, så lyckades jag. Det börjar krypa i kroppen varje gång jag ser Nokia Lumia på bild. Stackars lilla skapelse. Skulle nog kasta den i marken om jag såg någon stå och toucha den.

Planen inför sommaren ser ut typ så här:
1. Ta körkort. Plugga-köra-plugga-köra
2. Sommarjobba gärnet. Tung plånbok.
3. Spanienresa. Lättare plånbok.
4. Köpa en fin mobil. Funderar på Xperia S, eller kanske ska slå på stort och bli med Iphone..
5. Ta dykcert. Blubb!

Plats 8 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
Råggywood. Kikaren + Vasen. Kille som hela tiden äter gurka är stabil.



Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Tjoorven

DU kan FETTING glömma Iphone kvinna! Du är värd bättre!

Och sen vare det där med Lumia.. dom är läckerbitar!! o.O Oommggg och dig ska jag på Siesta med, vad tnkte jag med?!

2012-04-20 @ 21:19:21
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback