Take me away

Drömde här om dagen att jag var kompis med Gina Dirawi. Besviken när jag vaknade, hon verkar så sjukt rolig.
Feber och halsont. Inte nog med det, överväldigande träningsvärk från igår då jag sprang alldeles för långt. Antagligen därför sjukligheten bröt ut. Men soft att bli av med det sen, måste bara lida lite först.

Vaknade kl 7. Det snöade. Vaknade kl 12. Allt var vitt. Nu, kl 15, är allt grönt. Summa summarum: aprilväder.

Komsumerar glass och kurrerar mig med strepsils. Ordbajsar om hälsa i ett worddokument. Meingsfull dag, tummis på den! Klara kom hit och jag tror jag blev lite friskare.

Armand Mirpours bästa låt. Great recue (take me away)


Fuck your fears!

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback