Jag saknar ingenting, eller jo

Mästaren på att skriva packlistor. Ja, det är jag det! Flyger och far. Flyg hit, buss dit och bil tillbaka.
Att skriva onödigt roliga saker på Da world wide web prioriteras då bort. Men saknar det lite mycket.

Åka skidor är najs. Packar upp. Åka till Karolinska sjukhuset imorgon och (s)labba järnet! Komma hem, packa ner. Träningsläger i Skåne ju! Och jag är pepp!!
Min fot är nästan bra nu. Allt promenerande i Barcelona och skidor i Funäsdalen gjorde sitt, och så min kära blåa balansplatta. Sprang/gick 8 km igår och sprang 5 km i dag. Känns ingenting i foten, otroligt. Men känns desto mer i övriga kroppen. Älskade träningsvärk..

Har dessutom hunnit med att fira bästa (och snart gamla) Maya med överraskningsfest och en tårta med outblåsbara ljus. Oslagbart!

Sommarjobba, jooobba! Två jobb. Två veckor ledigt under sommarlovet. Jo, det kommer bli kul (=cash).

Bästa spåret på plattan: Minusgrader rensar luften

Just det. Jag har typ påsklov nu. Glad påsk!

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback