Fest i val

Sedan när slutade vi stava pussel med "zz"? Sedan när slutade vi stava sebra med "z"?
Det var länge sen jag lyssnade på en hel (podd)konsert utan uppehåll. Kanske för att det är vinter och ingen vill spela inomhus, för de vet hur fin en svensk sommarkväll kan vara. Men det är bara de bra minnerna man minns. För oftast regnar det och publiken står och slår på varandra, för det är så mycket mygg. Men ge mig ändå. Ge mig festival med Tjorven och konserter i myggträsk. Fest i val. Partey i ett vattenlevande däggdjur, haha.

Plats 8 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
Dagens Tips (med Jesper Rönndahl) avsnitt 1-20, klockrent



Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Tjorvinski

OM vi ska partaja i det där vattenlevande djuret! :D

2012-04-20 @ 21:20:49
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback