Tjejen med tur

Ja, tjejen med tur, det är jag det. Fick räkna kaffe-och-te-hyllan igår!! Snacka om att jag blev glad.


Bästa hyllan på Ica Arnö!

Fick en liten flashback när jag räknade dessa konservburkar

Ravioli = Peace & Love!!

På tal om mat så åt jag raggmunk för första gången idag. Sjukt gott.
Har insett att min mage inte gillar mig särskilt mycket när jag är nervös. Så ska nog sluta med det.

Igår blev jag mördad. På Killer alltså. Min plan funkade inte riktigt... Tänkte ligga lågt och vänta tills alla andra dödat varandra och det bara var jag och en kvar. Slö jag är (men inte torr).

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: MAAAAAAAAAAAAAI :D

har du fått jobb på ica?? fett coolt! Hur fick du det jobbet och när?

2011-09-30 @ 22:07:07
Postat av: Frida

Haha, nej. Jag har inte fått jobb på ica :P Jag och mitt fotbollslag inventerade (räknade) alla varor, vi får pengar för det.

2011-10-01 @ 16:58:32
Postat av: MAI IGEN

jaha haha cool!! då vill jag också börja räkna varor och få pengar för det ;)

2011-10-01 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback