INTE gott

Höstens första dag. En fet skur klockan 1, sen solsken och efter det moln. Oväntat väder.
Jag duschade min arm i regnet samtidigt som jag lyssnade på kemigenomgången. Man ska göra något nytt varje dag, tycker jag. Treorna labbade med svavelsyra. Det luktatde INTE gott. ÄGGMÖK! Mys.

Igår kväll var det Rockbjörnengalan, här är vinnarna:

Bästa kvinnliga liveartist
Veronica Maggio

Bästa manliga liveartist
Håkan Hellström

Bästa livegrupp
The Ark

Bästa nykomling
Daniel Adams-Ray

Bästa svenska låt
Veronica Maggio
”Jag kommer”

Bästa utländska låt
Lady Gaga
”Born this way”

Bästa metal
Metallica

Bästa hårdrock
Iron Maiden

Bästa festival
Peace & Love

Bästa konsert
Mando Diao, Peace & Love

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Ebba

OMG!! Vi har sett nästan ALLA på Peace & löööv!! ;)

Längtar tillbaka, men inte till tältet...

2011-09-01 @ 15:13:13
Postat av: Sara :D

PEACE&LOVE!!!

Ååh jag såg ju den konserten med mando diao och stog fett långt fram <3

2011-09-02 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback