Vantväder

I dag var det kyligt. Hittade inte mina vantar, så frös om händerna (och fötterna) hela förmiddagen. Yay! Att Tove kom och störde frukostfrid(a)en imorse var trevligt.
Idag är det en fett ovanlig dag. Har absolut ingenting att plugga. Jag är inte van vid detta. Vad ska jag nu göra hela kvällen?

Hade biologiprov sista lektionen. Det var ett sånt här prov man kan svaret på alla frågor. Hatar nästan sådana prov. Dessutom var det bara faktafrågor. Det är så jobbigt, för jag vet hur sjukt mycket jag måste skriva. Egentligen borde jag inte klaga, men jag har ju som sagt inget annat att göra.

Tove erkände att jag har rätt och hon har fel. Vilken utveckling! Och någon har börjat ana något.


Säg nej.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback