Svett och magrutor

HÄFFA DAG! Spelat spökbollsturnering, kört lasergame, ätit tacobuffé och pizza, hyrt film och bunkrat upp med godis. Det bästa med detta att dagen inte är slut än.
Vi failade lite med vår utklädnad till turneringen. Småettorna tog labbrockarna! Så det blev av med tröjorna och tema "Beach 2012". Var tvungen att fylla i mina magrutor också (kul att det inte gick bort i duschen).
Lasergame var fett najs. Jag är bäst. Hemligt tips: Ta den gröna västen med nummer ett. Då kommer du aldrig bli träffad och ditt lag kommer äga sönder. Synd att jag var i röda laget båda matcherna. Fail.

"Vi kämpar, sliter, svettas"

Lista på tre bra saker som jag gjort idag:
1. Skjutit folk (med laser och bollar)
2. Böghögat i en röd enskildasoffa
3. Hittat på ett fint verb (böghögat)

Ikväll blir det soff- och sänghäng med Ebban. Två filmer och idol, pepp!


Jordgubbe (och Ebba)


Sara blev trött och tog halv-åtta-bussen hem. Btw, gillar jag att man döper bussarna efter vilka tider de går, bussmänniskor är fett smarta.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback