Ny väckarklocka

Vaknade 08:10 med pulsen uppe på 180 och hjärtat i halsgropen. Min rullgardin (som är en mycket självständig individ) fick för sig att väcka mig genom att låta "swissch!" ashögt och släppa in allt ljus. Shit, vad rädd jag blev! Den har tidigare rullat ihop sig, men då har det varit några minuter efter att jag dragit ner den. Kanske ska börja använda den istället för väckarklockan.. jag är rädd.

Idag har jag varit fett effektiv. Sovit (så länge det gick), övningskört, köpt nya löparskor, sprungit och inte pluggat ett dugg. Svalde lite pizza, också.
NU börjar upploppet! På fredag är det höstlov och jag är glad.
I genomsnitt tar det cirka 30-45 minuter att skriva ett blogginlägg. Jag har för mycket fritid.
Jag stör mig på att jag stör mig på att Glasögonmagasinet alltid har helsidesreklam på baksidan av gratistidningen Succé. Allltid.


Tagga måndag!


Det som blev kvar..
Pappa och jag åkte bil. En fetstor spindel kom springandes över instrumentbrädan (tack, Maja) och jag skrek. Pappa sa "Skrik inte" och mosade den med handen. Stentufft.

"Ska man göra något, ska man göra det ordentligt"

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback