Under ytan

ÄR ÖVERPEPP OCH GALEN! Skulle egentligen vilja skriva hela detta inlägg med versaler, men det skulle bli jobbigt att läsa.
Gårdagen var sjuk. Dök för första gången med tuber. Så jädrans häftigt att kunna sväva runt och andas under vattnet (rapade dessutom en gång!). Värsta adrenalinkicken, var helt skakis efteråt. Måste skaffa dykcert. Måste. Tjejen med tur, det är jag det. Vi skulle egentligen vara 4 st som skulle dyka samtidigt, men de andra kom inte. Fett bra för mig som fick en privatlärare.
Shit, vad cool jag känner mig! Gjorde massa övningar under vattnet. T.ex. att släppa in vatten i cyklopet och sedan blåsa in luft i det igen och ta ur regulatorn (den man andas i) och börja andas igen. "En naturbegåvning" sa instruktör-Mattias. Hej egoboost. Det är där jag vill vara, under ytan.


"Simma som en groda"



Vi stannade kvar i Norrköping över natten och idag har jag shoppat loss, det behövdes verkligen. Har inte köpt kläder sen i sommras, haha. Det bästa fyndet: snyggaste kängorna i stada.

Om jag säger "va?" ovanligt mycket är det för att jag har lock i mitt högra öra, jag hör typ ingenting. Men det är det värt.

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Erika Nyström

säger ju att det är i vattnet man ska vara! :p

2011-10-28 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback