Text till mina soffor

Mina två älskade soffor lämnades oss idag. De var gröna och hade stora, mjuka kuddar. Den ena av dem var lite längre än den andra, men det var inte så många som märkte (för storleken har ju ingen betydelse). Min spanska vän, Irene, sa en fin sak efter att ha spenderat några minuter i det gröna. "It hugs you!" och jag håller verkligen med. Man liksom försvinner bort och utan att man har märkt det ligger man och sussar sött. Någon gång måste man skiljas åt. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem, hoppas att ni får krama fler.


Sara får en kram

Och på måndagen den 24 oktober ska vi fira!! Det är då FN-dagen (Fuck Newton-dagen). Dessutom har vi ingen fysik på måndagar, så då kan vi passa på att fira det också. YEY! Tårta ftw!



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback