Färgarg

G(l)ömmer läxhögen, ignorerar den. Det som inte syns finns inte (fast det är inte egentligen sant).
Att svara frågor med frågor är kul och det borde man göra oftare.
Jobbigt att fina ord som 'empati' inte finns i ordlistan på T9. Qwerty ftw.
Just nu vill jag hänga med mina vänner som bor lite i skogen.

Igår bakade jag och Kiwrizz färgglada chokladbollar. De blev läskigt fina, ville nästan inte äta upp dem.
Igår kväll bar det av till Elena för myskväll med henne och Maya. MYS! Gick och handlade 3 gånger på drygt 20 min, haha. Vi har bra minne, så vi glömde inte att köpa honung och sedan cola, nej nej.

Vaknar med pannan mot min bästa väns
Lugnt, tryggt och säkert och glömt hur det känns
att vakna bredvid nån som man tycker om
Kram på er!


Wordfeud irl är underskattat


Något som vi alla varit med om. "Vad är chansen lixom?"

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback