O2

Känns meningslöst att plugga kemi innan lovet. Man kommer ändå glömma bort allt. Därför pluggade jag ingen kemi. Logiskt. Att titta på bilderna i kemiboken är mycket, mycket roligare.


Bildtexten är det roligaste: "Fredrik Ljungberg spelar i den engelska fotbollsklubben Arsenal. Texten på tröjan har ingenting med syre att göra. I detta fall är O2 logotypen för ett sponsrande företag."
Meningsfull bild, liksom.

Igår såg jag på film. Den lilla taniga pojken med ful dialekt fick ett brev som var vikt fyra gånger. Jag vill också ha ett sånt!! De brev jag brukar få (mest från skatteverket, traffikverket eller något annat tråkigt verk) är alltid bara vikta en gång på mitten. A5 är ett tråkigt format. Det blir ju liksom dubbelt så roligt att öppna brev med papper som är vikta 4 eller 3 gånger, eftersom man måste öppna två gånger. Om ni förstår vad jag menar..
I filmer får de alltid fina brev. Tycker synd om mig själv.


4 veck, JA TACK!

Ikväll ska jag se på "Livet genom döden", tessinestetarnas höstkonsert. Det kommer bli kul.


Helt random sa pappa att dessa träd var popplar. Jag tror honom inte. Men bäst att vara på den säkra sidan och inte gå för nära dem. Man vill ju inte bli angripen av en poppelfästing.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback