Lökmåndag

Sov tio timmar i natt. Att ha sovmorgon på måndagar är sjukt skönt. Helgen känns så mycket längre eftersom man inte behöver krypa ner i säng så tidigt på söndagskvällen.
Dansade afrodans på idrotten idag. Det var kul och svettigt, synd att jag har så dålig koordination bara. Vi såg säkert jättecharmiga ut (vågade inte titta i spegeln). Ett roligt sammanträffande var att våra tränare hade exakt samma dansledare och samma rörelser. Hihi. Dutta, fläkta uppe, fläkta nere, väderkvarnen, ge mig, trampa, trumma, flyga, veva, hoppa, brösta, snurra, jucka, och snurra var sånt vi gjorde.

Är dessutom allmänt, fjantigt överpepp på allt. Livet leker och jag ba' tutar och kör.


Finaste bakterieodlingen.

Lista på tre saker jag är överpepp på:
1. Mysa runt i mjukisbrallor
2. Lära mig värdens finaste språk (spanska)
3. Klappa min dator

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback