För lat för ett fat

Äter knäckebröd utan någonting på och smular ner min tröja och golvet. Jag är för lat för att ta fram smör och pålägg och för lat för att ta fram ett fat. Vad ska det bli av mig?
Cyklade hem i spöregn. Och då menar jag verkligen spöregn. Fick vatten i ögonen och såg ingenting, det är ett under att jag inte cyklade på någon liten gumma eller själv blev överkörd.
Att va kvar på skolan och plugga efter man slutat lönar sig alltid. Ann bjöd på varm choklad. Kändes som när man var sist kvar på dagis och fick den där överblivna glasspinnen som legat i frysen alldeles för länge.

Tre saker jag vill göra:
1. Köpa fina och mysiga vinterskor
2. Se på Robinson. Gärna nu.
3. Äta de sista 2 rutorna mörk choklad.


Avokadoplantan ur den långes perspektiv. Jag borde döpa den..

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback