Väntar på avokado

Blev lite bloggrejpad i förra inlägget..
Klara och Erika var här och terroriserade mig lite efter skolan. Trevligt. Soft att vi slapp spanskan idag.
Vi har sjukt lite läxor nu. Fett bra, för det är nu allt annat händer (fötter!).

Även denna dag startade med en intressant föreläsning. Benny Haag snackade om alkohol. Kul om någons mobil skulle ha ringt. Synd att det inte hände.
Gjorde en kul biologilabb. Tittade på mina röda blodkroppar. HÄFTIGT!

Min kära avokadoplanta blev värsta fin i sin nya bostad. Fetstor beige kruka med något svart på. Checka!





HAHAH! ROLFMAO. Efter 3 min: 52 gillar, 13 kommentarer. Efter 8 min: 118 gillar, 18 kommentarer. Efter 25 min: 231 gillar, 24 kommentarer. Snacka om poppis :)

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback