Upplever gravitationsförändringar

Häftigt att "uppleva" heter "experimentar" på spanska. För att uppleva livet måste man experimentera. Cool.

När jag ligger i sängen och försöker somna tänker jag som bäst. Ibland tänker jag att jag spelar fotboll i en sporthall. När jag sedan vänder på mig och lägger mig på andra sidan är det fett svårt att tänka samma tanke igen. Den liksom fastnar där borta. Men om jag anstänger mig tillräckligt mycket så kan det gå. Det är då allting blir fucked up!
Golvet som jag spelar fotboll på lutar. Ja, allting lutar. Gravitationen är förskjuten. Känns helt sjukt.
Det som är bra med detta är att det är lätt att påbörja en ny tanke när jag vänt mig om. Men jobbigt om jag inte hade hunnit tänka klart föregående tanke..


 
Köpte nya vita tygskor.



En lista på tre ord jag blivit extra glad när jag lagt på Wordfeud:
1. Morot. För den är orange och god.
2. Bollens. För att jag fick 169p.
3. Dildo. Ingen motivering behövs.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback