Kotte

Har träningsvärk i min hjärna efter att ha hjärngympat hela dagen. Hjärngympa är också en idrott.
Jag vill bara ha allt gjort. Det är så mycket just nu. Men det är lugnt, allting löser sig alltid. Det mesta är ju trots allt toppennajs. Men sånt där jobbigt har en tendens att ta mer plats än vad det har rätt till. Så jag säger nej, gör den tillåtna platsen så liten som möjligt och avgränsar den med gul och röd tejp. Det fungerar.

Jag är grå och orange och delad i fyra delar. Två delar är gråa och två är orangea. Men ändå är jag bara en del. Myser.

Jag vill ha en jordglob i mitt rum. Ibland glömmer jag var jag är och det vill jag inte göra. Jorden är bara en fjärt i rymden.

Kan. Verkligen. Inte. Sluta. Lyssna. Förlåt om jag tjatar, men jag vill verkligen inte att du ska missa sån här bra musik. Urban Cone.



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback