Robinsondiet

- Ska vi äta palmhjärta imorgon eller?
...frågade pappa mig. Det är ju Robinsonfinal imorgon! Föreslog istället att vi inte skulle äta någonting på hela dagen och sen när de fem deltagarna i programmet får mat skulle vi också äta. Det skulle va fett intressant att se om man klarade det. Men nej, har ju kemiläxförhör. Skulle inte vara schysst mot mina kära klasskamrater om min mage skulle kurra i ett tyst klassrum. Alla skulle bli okoncentrerade och börja tänka på varför jag inte ätit palmhjärta till frukost.

Annars så skriver jag arga mail till Tele2. De tackar för mailet.



Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Frida,



Tråkigt att se att du har skickat ett argt mejl till oss. Vi hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende, du får gärna mejla mig annars. Vi önskar dig en trevlig helg.



Om du har några andra frågor eller funderingar är du också välkommen att kontakta mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-11 @ 14:06:28
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHA. ROFLMFAO avlider.

2011-11-11 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback