Jag är en zombie

Jag älskar Enskilda!! Började dagen med höstmys i form av kompismassage. En bättre start på dagen var svårt att få. Som alltid (oftast) kom detta perfekt tajmat. Hade sen träning igår kväll, så somnade runt 12. Har befunnit mig i zombietillstånd den största delen av dagen. Ganska chill, men kände mig lite osocial och lättirriterad.

Körde första körlektionen idag efter skolan. Kul och lärorikt. Jag vill ha körkort nu. Bajs på teori, men ack så viktigt.

Imorgon blire bio med Ebban. Ska se Breaking Dawn och se om den verkligen är så dålig som kritikerna säger. Sågning efter sågning...

Försöker ignorera engelskaläxan och tar en powernap.



Imorgon: Sånt som rör sig i huvudet.
Vilken cliffhanger!!

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback