ÅÅHH!

Kom på vad jag skulle skriva om. Det var inte så kul som jag kom ihåg det. Trodde först att jag blivit döv på vänstra örat, men det var en hörlur på mina kära, älskade favorithörlurar som gett upp. Den har gått och blivit glapp, så när jag håller sladden i ett visst läge spelar den fin musik. Men huvudsakligen är den helt tyst.

ÅÅHH! Vi hade drama idag. Vi fortsatte på vår pjäs (som kommer bli så sjukt jävla bra) och jag fick reda på att vi ska spela upp den när jag är bortrest. Toppen.. Fäller en tår.

ÅÅHH! Värdelös engelskalektion idag. Blir ganska frustrerad och uppgiven eftersom vi bara påbörjar fler och fler saker som vi aldrig gör klart.

ÅÅHH, vilken tur att allt annat är fint. Det liksom luddar in allt tråkigt och så blir allt mys ändå. Kram på er som är kramvärda. Har skrattat otroligt mycket idag. Har lite ont i mina gladmuskler.

Kram (till de kramvärda, som sagt)
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback