<3

Tappat mat i knät två gånger på två dagar. Mitt koordinationssystem är lite ur funktion och borde felsökas.
Pluggar ingenting alls och gör bara sånt jag vill göra.
Stans bästa damlag krigar i DM i Duveholmshallen. VINN!
Kämpar mot sömnen ända till kl 00.00. Lyssnar på Den Svenska Björnstammens nya låt. Sover gott.

Det blåser så det knakar i fönsterna och väggarna. Mysigt. Jag älskar alla ljud i mitt hus. Knarr, när man trampar på tröskeln till toaletten. Brrriiiii, när kylskåpet börjar kyla. Kluck, när elementet i hallen läcker på vintern. Knak, när huset vrider på sig lite. Och alla andra ljud som man inte ens tänker på.

Har aldrig luktat godare än nu. Aldrig.


Rolig apelsin.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback