Klappa katten

Kokat chokladkola och busat på facebook. Hihi. Har också övningskört baklänges.
Fyller min kalender och det känns bra. Att ha saker att längta till och se fram emot är ett måste för mig. Det är vääldigt sällan det inte finns någonting alls planerat. Det kan vara stora saker, som att flytta, men små saker är också trevligt. Som att se idolfinalen imorgon eller som att ta på sig sin favorittröja. Just nu längtar jag till jag får sova, för min säng är den mysigaste.

Insåg nyss att det är fredag imorgon! Snacka om plötslig lycka! Allt roligt imorgon som jag längtar till: prata spanska, skratta åt bästa pjäsen på dramat, klappa katten, flytta lite, träffa han den finaste.

"Klappa katten". HAHAHA. Jag har så dålig humor att det nästan är hemskt.
Internskämt är alltid dom bästa skämten.



En låt som är sommar
Ännu mer sommar här

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback