Fredags- och lördagsord

Igår var det fredag och jag var ovanligt, ovänligt morgongnällig. Blev som tur bättre ju längre dagen gick.
Gjorde årets snyggaste och mest spektakulära vurpa under dramalektionen. Kombinationen sprillans nya Newbodystrumpor och halt golv var inte så lyckad. Nu är jag ett garv och ett blått knä rikare.

Slutade klockan fyra och fick slänga i mig maten, för Per ville stänga skolan dirr. Han är läskig och jag är rädd.
Mot bibblan för mindfuckmössetillverkning med Maja. MYS! (förutom ett väldigt störande överljudston) Han skriva MINDFUC, sen iväg mot "våga plåga"-träningen. Känner mig ganska pumpad nu! HEJ TRÄNINGSVÄRK, jag har inte saknat dig! MMA är kul. Slog, knäade och plågade. Blev slagen, knäad och plågad. Du borde vara rädd för Stans bästa damlag.

Hem och äta en rolig matkombo. Ägde pappa (som brukar vara väldigt teknisk) som inte kunde starta diskmaskinen, haha. Tryckte bara på startknappen. Dagen avslutades halvsovandes i diverse möbler hemma hos Elena. Kakor är gott.


Rolig matkombo= pannkaka, tacoköttfärs, creme fraiche (uttalas kräm fräsch) och tomat.

Bakar just nu saffransskorpor. När Jawid kommer blir det pepparkaksbak.


Hemlig mössa.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback