Sista

..dagen i skolan detta år. Chill. Satt av lektionerna och gjorde så lite som möjligt. Onepiecemys med Julia och Tove. Snacka om att dra uppmärkssamhet till sig.
Nyårsplanerandet pågår för fullt. Får se vad jag hittar på. Men innan dess är det ju jul (hoho, jujul). MALTA IMORGON! Jag skänker en tanke till mina kära klassisar som kommer sitta och skriva kemiprov imorgon bitti, lycka till jao! Och till dramagruppen, may the force be with you!


Här kommer jag äta julefrukost, hade jag tänkt. Sen ta ett dopp i det blå. Dom säger att det är 19 grader i vattnet, men vi får se.


Stackars liten har det tufft just nu. Fick flytta ut på ballen idag, flugorna invarderar! :'O

"Dricka goda fruktcoctalis utanför där vi bor (alltså med fruktbitar och sånt, inte alkohol den) och njuta av det fina vädret" Gina
Hahah! Alkohöl, inte lillåtet! Hon är coolast.

Hahah igen. Bra låt.
Ansiktet - Äckligt

Kram, vi hörs om några dagar!
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback