Julhandlande människor

Att spontansova efter midddagen är en sådan sak man borde göra oftare, för det är mysigt och när man vaknar är man så härligt mosig.

Bott cirka en vecka i lägenheten nu. Jag tycker verkligen att det är mycket mysigare än att bo i villa. Kanske för att det är mindre här eller kanske för att lukten av mormor och morfar slår emot mig när jag öppnar dörren. Känns absurt men coolt att tänka att det går folk på mitt tak och att vårat golv är någon annans tak. Jag saknar inte villan. Har börjat vänja mig vid hissåkandet också. Blir inte yr längre.


Vaknade hos Jawid och tog sen en sväng med mamma på stan. Att sitta och fika och betrakta julhandlande människor, fotograferande turister och random folk är julstämning.

På onsdag bär det av mot Malta. Insåg att jag kommer sakna allt enskildafolk och han den finaste väldigt mycket.


Snacka om skillad!


Gina är så gullig.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback