Skolprat

Första dagen med riktiga lektioner. Fick läsårets först läxa, YEY!
Är så sjukt nöjd över nya schemat. Min största önskan var att få sovmorgon på måndagen. Och så fick jag det!! Kommer ihåg första terminen i ettan när man kunde sova ut alla måndagar, underbart. Så, kommer bli skita skönt (ser nästan fram emot måndag). Slutar runt halv 2 på både onsdagar och torsdagar, chilligt.

Imorgon är det dop på g. Johannas telefon ska döpas. Tror jag officiellt kan presentera mig som telefondöparen snart. Typ:
 - Hej, jag heter Jalle.
 - Var hälsad, Jalle. Jag är Frida. Frida Telefondöparen.
 - :O

Jag har kul. Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahaha!!! Snälla, presentera dig så för en telefonförsäljare någon gång!! ^^

2011-09-01 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback