Fiser randigt

Kände för att fixa en randig bakgrund. Och jag gört! Passade samtidigt på att fixa strulet med kommentarerna. Gick tydligen inte att kommentera mina intressanta inlägg. Stackars läsare! Nu funkar det, testa själv :)

Nu är det helg och jag har planerat att dega 24/7. Måste återhämta mig från sommarens (ja, det är fortfarande sommar) två jobbigaste skoldagar. Slutatde halv 2 idag. Landade i soffan hemma hos Erika med film, grönsaker och beadipp. Passade dessutom på att ta en kort och ofrivillig powernap.. trött tjej.

En låt om svältkatastrofen på Afrikas horn
Kedjan - Ringar på vattnet

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Väädrarn

Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Yy Zz Åå Ää Öö. Check! Alla bokstäver funkar.

2011-08-26 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback